baner055

Księgowość, ZUS, Kadry i płace

Oferuję pełen zakres usług księgowych, w skład których wchodzą:

  •  prowadzenie ksiąg handlowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego,
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych na podstawie dokumentów źródłowych zgodnie z zasadami rachunkowości,
  • prowadzenie ewidencji majątku trwałego, a także sporządzanie bieżących planów amortyzacji,
  • przygotowanie miesięcznych/kwartalnych rozliczeń podatku dochodowego,
  • sporządzanie rejestrów VAT i deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE zgodnie z zapisami ustawy o podatku od towarów i usług,
  • sporządzanie innych stosownych deklaracji związanych z obowiązkiem wnoszenia opłaty skarbowej PCC,
  • wyprowadzanie zaległości księgowo-podatkowych,
  • reprezentacja Klienta przed Urzędami, współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej i ZUS,
  • okresowe sporządzanie sprawozdań dla GUS i NBP,
  • sporządzanie bilansów i rachunku wyników w trakcie roku dla wewnętrznych potrzeb jednostki lub np. banku,
  • przygotowywanie niezbędnych zestawień pomocniczych w zarządzaniu jednostką dla Właścicieli, Zarządu, Rady Nadzorczej, itp.,
  • sporządzanie rocznego bilansu i rachunku zysków i strat wraz z informacją dodatkową,
  • sporządzanie rocznego zeznania podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych.

 

Obsługa kadrowo płacowa obejmuje m.in:

  • prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe pracowników),
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej urlopów,
  • przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy, z przebiegiem zatrudnienia, zmianą warunków pracy i płacy oraz rozwiązania stosunku pracy,
  • przygotowanie list płac z uwzględnieniem: zwolnień lekarskich, urlopów, dodatków i potrąceń
  • obsługa umów cywilno-prawnych: zlecenia, o dzieło, innych,
  • rejestracja z ZUS nowo przyjętych pracowników, zgłaszanie zmian i wyrejestrowanie zwolnionych,
  • przygotowanie deklaracji ZUS,
  • przygotowanie rocznych informacji dla pracowników o wysokości składek,
  • przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników,
  • przygotowanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników (PIT-11, PIT-8B) i osób zatrudnionych na podstawie innych umów,
  • doradztwo w sprawach kadrowo-płacowych,
  • sporządzanie wymaganych sprawozdań do GUS,

 

W ramach świadczonych usług oferuję również:

  • Bieżące doradztwo księgowe i podatkowe,
  • Pomoc w założeniu działalności gospodarczej – rejestracja w rejestrze przedsiębiorców, KRS, REGON, NIP,
  • Analizę korzyści przy wyborze formy opodatkowania,
  • Sporządzanie na zlecenie Klienta wniosków kredytowych,
  • Opracowywanie regulaminów wynagradzania, regulaminów pracy, regulaminów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • Opracowywanie Zakładowych Planów Kont, Polityki Rachunkowości,
  • Opracowywanie procedur księgowych i obiegu dokumentów,
  • Doradztwo i reprezentowanie Klientów przed organami kontrolującymi w zakresie VAT, PIT, CIT, ZUS łącznie z przygotowaniem strategii obrony, sporządzaniem wyjaśnień, wniosków, zastrzeżeń do protokołów i odwołań od postanowień niekorzystnych dla Klienta.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów JKJ-MAX stwarza możliwość współpracy na odległość, wykorzystując możliwości internetu (przesyłanie e-maila z zeskanowanymi dokumentami). Oferta e- biura będzie powiększana sukcesyjnie o kolejne usługi, na zakres których wpływ będą mieli klienci.

BHP

Oferuję usługi w zakresie BHP, w skład których wchodzą:

  • szkolenia z BHP dla pracowników - wstępne, okresowe, umożliwiające podjęcie oraz kontynuację pracy,
  • ocenę ryzyka zawodowego,
  • przygotowanie dokumentacji wypadku w pracy i w drodze do pracy.

 

Szkolenia

Zajmuję się również organizacją szkoleń z zakresu:

  • podatków,
  • ubezpieczeń społecznych,
  • prawa pracy.

Eksperci, z którymi współpracuję to ludzie, którzy posiadają dużą wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną, z dużym doświadczeniem zawodowym. Mają różne tytuły, zajmują różne stanowiska i pracują w różnych miejscach, ale łączy ich jedno - chęć dzielenia się wiedzą z innymi. Prowadzone przez nich szkolenia to nie tylko wykłady, ale także przykłady z codziennych zawodowych doświadczeń oraz odpowiedzi na zadawane pytania.

gwarant3

DANE REJESTROWE

NIP: 694 15 52 456
REGON: 022339282

KONTAKT

Biuro Rachunkowe JKJ-MAX
Jerzy Sarapata

Kolonia Kołłątaja 49 K
59-225 Chojnów

telefon: 693 808 008
e-mail: jsarapata@jkj-max.pl

ZAOPATRZENIE PRZEMYSŁU